środa, 29 marca 2006

Witam na moim blogu!



Cieszę się, że odwiedziłeś mnie poprzez witrynę www. Myślę, że znajdziesz na niej coś ciekawego, co mogłoby Ciebie zainteresować i skłonić do kolejnych odwiedzin tej strony.

Na tych stronach staram się szkicować co we mnie i ze mnie oraz co ważne dla mnie; co jest znakiem moich byłych i bieżących zainteresowań. Staram się stworzyć takie swoje małe Portfolio_(teczka), które można komentować, dzięki czemu można wnieść swój wkład do mojego wirtualnego domu.

W witrynie znajdują (znajdować będą) się teksty, dźwięki i zdjęcia, a także linki do interesujących publikacji i witryn w sieci. Widoczne u góry strony odnośniki do poszczególnych sekcji będę sukcesywnie uzupełniał, więc proszę o cierpliwość i wyrozumiałość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz